top of page

מופע גאלה חגיגי

הורים יקרים וחובבי אמנות! אנו שמחים להזמין אתכם לקונצרט גאלה שנתי של בית ספר בלט ירושלים! השנה אנו חוגגים 20 שנה לבית הספר שלנו, והערב מצפה לכם חגיגה אמיתית של יופי וחן. 

17 ביולי 2024, 20:00 

רח\' מרכוס 20, ירושלים,

תיאטרון ירושלים

Плакат гала edited 20240703.jpg

תוכנית הקונצרט:

חלק ראשון: בחלק הזה יופיעו התלמידים המוכשרים שלנו, החל מהקטנים  שעושים את צעדיהם הראשונים בעולם הבלט, ועד לכיתות הבוגרות המציגות את המיומנויות והיכולות. תוכלו לראות כיצד הילדים גדלים ומתפתחים בבית הספר  שלנו, ומגיעים לגבהים חדשים.

 

חלק שני: הבוגרי בית הספר מהשנים הקודמות יעלו על הבמה. זוהי הזדמנות ייחודית לראות את ההישגים של אלה שהתחילו את דרכם בבית הספר שלנו והמשיכו לקריירה  בעולם המחול הגדול. ההצלחות שלהם משקפות את הרמה הגבוהה של ההכשרה בבית הספר שלנו.

 

תראו כיצד הבלט משנה את חיי הילדים, מפתח אותם פיזית ורוחנית. הילדים יישאבו השראה מהתלמידים המתקדמים והבוגרים, וייראו למה הם יכולים לשאוף.

 

הקונצרט הוא חגיגה של אמנות, יופי וכישרון שתישאר בזיכרונכם לזמן רב. אנו מזמינים אתכם ואת ילדיכם למופע הקסום הזה! תאפשרו לילדכם להיכנס לעולם הבלט ולהרגיש חלק מהקבוצה הגדולה והמאוחדת של בית ספר בלט ירושלים. הדלתות שלנו תמיד פתוחות לכישרונות חדשים!

 

אל תחמיצו את ההזדמנות לראות ולקבל השראה - אולי דווקא הילד שלכם יהיה התלמיד או הבוגר המצטיין הבא של בית הספר שלנו!

טופס הרשמה

הודעה נשלחה. תודה!

  • Facebook
  • Youtube
  • LinkedIn

©2024 by Jerusalem Ballet

bottom of page